Wat kan je doen als iemand je ten onrechte beticht van prostitutie?

Ik zit op een vakantie park en toen ik vandaag ging betalen, zei de eigenaresse dat ik geen klantjes meer mocht ontvangen, dat ik de hoer hier speelde.
Ik ontvang nooit bezoek. Het laatste bezoek van een manspersoon was in maart/april. Alleen mijn ouders zijn hier geweest, 2 weken geleden. Iemand had het aan hen verteld. Ze wou niet zeggen wie. Het kan zijn dat ze bij het afval een grote lege doos van condooms hebben gezien, ik mag geen andere voorbehoedmiddelen gebruiken, om medische redenen, maar dan ben je nog geen hoer toch? Ik weet niet hoe ik hier mee om moet gaan.
Heeft iemand tips? Ze zei dat ik het zelf moest weten, maar niet hier op het park. Ik doe niets!!

Toegevoegd na 1 uur:
Ik ontvang nooit bezoek, behalve van mijn vriend, die hier 's avonds altijd komt, dat weten ze hier allemaal. We hebben een lat relatie.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (8)

Dat ze zoiets zegt is inderdaad niet leuk. Maar jij weet beter toch? Heb je ook gevraagd hoe ze daarbij komt? Maar zolang ze het niet tegen andere mensen op het park gaat vertellen zou ik het naast mij neer leggen. Als ze je wel gaat zwart praten dan kun je aangifte doen van laster. Maar dan moet het wel verder gaan dan dit.
Sterkte ermee!

Toegevoegd na 1 minuut:
Probeer eerst eens in gesprek te gaan met haar hierover.
Dan kun je je verhaal doen en misverstanden uit de wereld helpen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Tja belachelijk, je zo er je niets van aan moeten trekken, maar dat valt ook niet mee. Een ander park misschien, zo'n "smeuige" roddel krijg je niet gauw de kop ingedrukt, hoe onterecht ook. Lekker shit.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is laster of smaad. Als je er per se iets aan wilt doen, kun je aangifte doen bij de politie. Dat zou natuurlijk wel jouw relatie met de eigenares van de camping flink verstoren, dus of het verstandig is is een tweede.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Van laster of smaad is geen sprake, aangezien de eigenaresse de uitlatingen niet in het openbaar heeft gedaan.
Als het vier maanden gelden is dat er een manspersoon op bezoek is geweest is het natuurlijk wel merkwaardig als er een grote lege doos condooms bij het afval ligt, maar dat is jouw zaak.
Zolang er geen betere bewijzen c.q. getuigen zijn zou ik het gewoon maar ontkennen en laten voor wat het is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
sorry, vergeten te vermeldn dat ik wel een vriend heb, maar overdag altijd alleen ben. Dom van me!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan is het waarschijnlijk een buurman die gewoon jaloers is.
Als ik u was ging ik naar deze mevrouw, stevig in je schoenen staan en zeggen van ik begrijp uw reactie maar wegens medische redenen moet ik een condoom gebruiken, ik kan me voorstellen dat mensen deze bij het afval hebben zien staan en daardoor roddels zijn gekomen. Ik vind het verschrikkelijk als hierdoor mensen denken dat ik aan prostitutie doe!

(Misschien een tip de volgende keer de doos in een doos doen of verpakkingen goed weggooien zodat buren/mensen op straat dit niet zien ;) )

Haha wat verschrikkelijk zeg! Suc6! Pak ze aan want roddels kunnen steeds groter worden ;-) ik zelf kom uit een Dorpje en hoor ook vanalles over andere mensen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Praatjes gaan echt heel snel, dat is zeker zo, en jij bent misschien wat naief geweest. Ik bedoel je zegt: "vrouwtje alleen.." en legt blijkbaar die lege condoomdoos in het zicht bij het afval...
Nou ben ik ook een vrouwtje alleen maar ik zou er echt wel voor zorgen dat die lege doos uit het zicht voor anderen werd weggegooit. Al was het maar om in de buurt geen verwachtingen te scheppen waar ik niet aan wil voldoen :-)

En voor de rest,
gewoon je eigen leven leiden en je er niets van aantrekken als je kan.
Kristal
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
IK heb die doos niet in het zicht gelegd, maar in een vuilniszak, samen met ander huisvuil. nu zag ik vandaag dat ze zakken uit elkaar scheuren om het papier er tussen weg te halen. Ik leg dat echt niet in het zicht, ben gek! Ik weet dat mensen graag kletsen en probeer dat echt te voorkomen. Ik verwacht toch niet dat ze vuilniszakken leeg halen? Ik vind dat ook erg raar, is je prive spul toch?
Kristal
12 jaar geleden
Nou zeg! Dat vind ik echt niet kunnen! Dat ze je vuilniszak gaan openscheuren!
Ik neem mijn woorden aan jou terug Rianette.
Ik vraag me zelfs af of ze dat wel mógen doen met die vuilnis, want het is zéker privé.
Misschien een nieuwe vraag voor GV?
Ik ben benieuwd !
knap stom zeg! Domme kortzichtige mensen associeren zo'n grote doos natuurlijk meteen met prostitutie, volgende keer die doos in een plastic tas oid stoppen, probleem opgelost.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het beste dat je in een dergelijk bijna onmogelijke situatie kunt doen is aan de eigenares zelf vragen wat je kunt doen om haar ervan te overtuigen dat je geen prostitué bent.
Zij is de enige die kan zeggen waarmee je haar van gedachten kunt laten veranderen over jou.
Wij kunnen alleen maar raden.

Als je het haar vraagt heb je ook nog een grote kans dat de verstandhouding goed blijft.

Je hebt er wel wat moed voor nodig, maar probeer jezelf zo neutraal mogelijk op te stellen in dat gesprek.
En spreek alleen dingen af die haalbaar zijn voor jou.
Maar de kans is groot dat zij ook eigenlijk niet zal weten hoe ze overtuigd kan worden, en hopelijk dat het dan daar bij blijft.